dimecres, 5 de gener del 2011

TOMÀQUETS CONFITATS AMB FORMATGE FRESC


Com que no sempre podem estar menjant pastissos, ni galetes... i mira que m'encanta fer-los... avui toca una cosa diferent. 

A casa acostumem a fer molt cops d'entrant un simple amanida de tomàquet i formatge fresc, normalment la faig com si fos un carpaccio  però amb el tomàquet. Avui se m'ha acudit fer un invent; ja que aquest Nadal vaig aprendre a fer els tomàquets confitats, me inspirat i li he fet una variació. També aprofitar que tenia el forn ben calent, perquè fa no res que tret el tortell de reis! La mare s'havia entestat a fer-lo a casa aquest any... la pobre a patit jajaja; Cristina... que la massa no puja, no se en que m'he equivocat! Ara li ha agafat la obsessió que les masses de pa no són el seu fort, i es que no li vam agafar el punt al Panettone; així que serà el meu repte!

Tornant a l'àpat d'avui, una espècie de mil fulls de tomàquets confitats amb rodanxes molt fines de formatge, com a toc de gràcia: avellanes picades! 
Un plat sense gaires complicacions i molt agradable a la vista.


Ingredients per al confitat: 2 tomàquets grossos, sucre, sal, fulles seques d'orenga i albahaca, oli d'oliva.
Amanida: 2 terrines petites de formatge fresc, tomàquets confitats, avellanes picades.





Cristina.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...